DUINFESTIVAL

DUINFESTIVAL

HEEMSKERK

OVER HET FESTIVAL

Stap op de fiets en rijd met ons mee langs diverse optredens in het prachtige Heemskerkse duingebied tijdens Duinfestival Heemskerk. De optredens verschillen van zang en muziek, theater, kleinkunst en nog veel meer...

Tot ziens bij Duinfestival Heemskerk! Blijf op de hoogte:

Volg ons op Facebook

Duinfestival Heemskerk 2024 op 31 augustus!

De kaartverkoop voor Duinfestival Heemskerk loopt ieder jaar via www.evelaer.nl. Bestelinformatie bij beschikbaarheid: De ticketprijs is € 20,- per persoon. Geef in het opmerkingenveld aan hoeveel kaartjes je wilt bestellen. Kinderen tot en met 12 jaar mogen gratis mee. Meld deze wel aan in verband met de beperkte capaciteit.

Start en afsluiting

Om 15.45 uur trappen we het programma af op de startlocatie aan de Luttik Cie 35 te Heemskerk en we sluiten de dag af om 22.00 uur bij strandpaviljoen de Vrijheit. Deze twee locaties en optredens zijn vrij toegankelijk en zonder ticket te bezoeken.

Geen fiets?

Je kunt fietsen huren bij Klein Hemelrijk. Deze camping ligt vlak bij de start van de route.

Slecht weer?

Als Duinfestival Heemskerk onverhoopt geen doorgang vindt door weersomstandigheden, brengen wij je op de hoogte via een e-mail. Wij kunnen helaas niet restitueren.

Luttik Cie 35, Heemskerk

Betrokkenen