DUINFESTIVAL HEEMSKERK

DE ROUTE

Duinfestival Heemskerk gaat van start om 15.30 uur op de Oudendijk 31 te Heemskerk.

Mis de feestelijke opening niet!

De fietstocht door het Heemskerkse duingebied duurt drie uur. Je wordt op volgorde van inschrijving ingedeeld en krijgt via e-mail een bevestiging, dit is je toegangskaartje. Op de bevestiging staat jouw vertrektijd. De starttijden zijn: 16.00, 16.30 en 17.00 uur. Print de bevestiging uit en neem deze mee, dan ontvang je bij aankomst een button.

Vanaf de Oudendijk fiets je met 50 deelnemers en een begeleider langs de verschillende optredens via de Scheivlakweg, Meeuwenweg en Zwarte Weg naar het eindpunt bij het strand van Heemskerk, Strandpaviljoen de Vrijheit. Bij elk optreden waar je langs fietst word je opgevangen door vrijwilligers, deze zorgen er ook voor dat de groep weer op tijd vertrekt.

Buttons

Je kunt je button voor Duinfestival Heemskerk een half uur van te voren ophalen zodat je op tijd kunt starten. Speldt de button duidelijk en zichtbaar op. Het programma is in principe voor volwassenen, maar mochten er kinderen meegaan, geef deze dan ook op bij het aanmelden in verband met de buttons.

De buttons zijn gemaakt door 'Goed voor elkaar'. Zij bieden mensen met een verstandelijke of lichamelijke beperking een veilige, uitdagende en afwisselende werkplek die zo dicht mogelijk bij de maatschappij staat. Een werkplek waar zelfstandigheid en zelfredzaamheid voorop staan.

Duinkaart

Je dient zelf voor een duinkaart te zorgen waarmee je het gebied mag betreden, het dagtarief is €2,-. Bij de duiningang is een ticketautomaat waar je kunt betalen met pin, chip of creditcard (Master en Visa), niet met cashgeld.